پنجشنبه ۱۵ شهریور ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الاول ۱۴۴۶ | Sep 5, 2024
حجت‌الاسلام والمسلمین رضا فروغی

حوزه/ معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری دوره میثاق طلبگی به مدت پنج روز در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان ایوان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از ایلام، حجت‌الاسلام فروغی معاون تهذیب حوزه علمیه استان ایلام از برگزاری دوره میثاق طلبگی در تاریخ ۱۴ تا ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۳ در این استان خبر داد و اظهار داشت: این دوره به مدت پنج روز در مدرسه علمیه امیرالمومنین(ع) شهرستان ایوان برگزار خواهد شد و هدف آن آشنایی ورودی‌های جدید با فضای حوزه علمیه و همچنین آشنایی دوطرفه بین ورودی‌ها و مدارس علمیه است.

وی افزود: این دوره شامل کلاس‌های متنوعی از جمله «اخلاق طلبگی»، «راه و رسم طلبگی» و «آشنایی با دروس حوزوی» خواهد بود، همچنین کلاس‌های اخلاق عمومی توسط اساتید برجسته اخلاق استان نیز برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام فروغی به برنامه‌های تفریحی این دوره نیز اشاره کرد و گفت: شرکت‌کنندگان از برنامه‌های تفریحی مانند فوتسال و استخر بهره‌مند خواهند شد.

وی با بیان اینکه افتتاحیه دوره با سخنرانی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری و اختتامیه آن نیز با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان برگزار خواهد شد، ابراز کرد: این دوره فرصتی مناسب برای ورودی‌هاست تا با آداب و رسوم طلبگی، تصحیح قرائت نماز و سبک زندگی طلبگی آشنا شوند و از اردوهای تفریحی به مناطق مختلف نیز بهره‌مند گردند.

انتهای پیام. /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha